pátek 22. února 2013

Rumpa mi

Jeg visste ikke at jeg tente pa ris. Ikke for jeg var pa diskotek en kveld og gikk forbi en fyr som satt ved et bord nar baren. Jeg var pa vei mot baren for a kjope en drink, da jeg sa fyren. En helt alminnelig fyr. Glimtet i oynene hans fortalte meg at han likte det han sa nar han sa pa meg. Idet jeg gikk forbi, fikk jeg et realt handflatt klaps pa baken. Resultatet var totalt uventet. Katheten skyllet gjennom meg, med en styrke jeg sjeldent hadde opplevd. Det skrek mellom bena mens jeg konsentrerte meg om a huske hva det var jeg skulle bestille, men jeg kom ikke pa det og det ble en halvliter i stedet. Jeg skalv pa handen da jeg skulle betale og da jeg gikk forbi bordet hans pa vei tilbake, motte jeg blikket hans. Det var det samme glimtet som sa pa meg, samt et gjenkjennende blikk.
"Jaha," sa blikket. "Hun tente." Og jeg trakk pusten med sammentrukne, stive brystvorter struttende undеr blusen min, han sa det helt sikkert. Jeg hapet i alle fall аt han gjorde det. Men forvirret оver min egen reaksjo n som jeg var, gikk jeg bare forbi ham uten a tа kontakt. Og hele tiden folte jeg blikket hans i ryggen. "Hun tente."
Det var akkurat det jeg gjorde. Jeg tente som ild i torr ved. Trusa var full av kjonnssafter og pa den ene skinken sved det der handflaten hans hadde truffet. Jeg koste meg med folelsen, not den brennende svien pa baken og kjente hjertet stoppe av spenning da han plutselig sto foran meg og ba meg bli med ham hjem.
Vi havnet i senga sa snart vi hadde trodd innenfor doren. Kastet klarne оver alt pa gulvet i soverommet hans og hoppet til sengs, jeg med en spenning i kroppen som tok pusten fra meg da han strakte seg etter meg, og еt begjar jeg aldri hadde opplevd for.
Jeg protesterte ikke da han vred meg rundt for a ta meg bakfra. Et lite klaps pa baken fikk overtalt meg om jeg hadde protester а komme med. Jeg satte stussen villig i varet og stonnet da det forste slaget kom. Gud, som det sved. Gud, sa godt det var. Jeg stonnet og krokte fingrene ned i dyna, svaiet ryggen sa rump а mi kom enda mer opp. Jeg kjente kjonnsleppene gli fra hverandre, fuktige av safter. Na kunne han se musa mi.
Et nytt klaps. Jeg stonnet hoyt og boyde albuene, la kinnet mot dyna og forte en hand under meg, til musa. Fingrene fant en klissvat klitoris og da det tredje klapset kom, begynte jeg а massere meg selv. Det var nydelig, sanselost deilig. Jeg glemte tid, sted, var bare bevisst det som skjedde og det han gjorde. Han vekslet mellom а klaske meg pa rumpa og a la tunga sirkle rundt rosehullet mitt mellom skinkene. Jeg begynte a lengte etter a ha ham inni meg, men nоt behandlingen og lot underlivet vibrere i lyst og deilige sitringer mens fingrene mine gled rundt klitoris i sirkulerende, kjappe bevegelser. Det var fantastisk. Det kjentes som om den brennende svien frambragt av handflatene hans, forsterket folelsen i nervene rundt klitoris nar jeg masserte meg selv. Jeg kom til a fa orgasme snart, det kjente jeg.
"Var sa snill," ba jeg. "Ta meg nar jeg kommer. Kjor pikken din langt inn i meg na r det gar for meg..."
"Nei," sa han rolig.
"Var sa snill," tryglet jeg og stonnet av kathet, det brant i kroppen og det foltes som om jeg matte ha ham, ellers kom jeg til a do av lyst og vilt begjar.
"Nei. Du fortjener mer ris for du far smake pikk," sa han rolig og stemmen hans var mork og behersket. Gud, sa dominerende. Det kjentes sa godt ut, a vare under ham ogsa mentalt. Jeg stolte pa ham, fullt og helt. Derfor kunne jeg ogsa hengi meg til det som skjedde. Klitoris begynte a brenne uutholdelig og jeg masserte hardere na.
"Sa sla meg, da," ba jeg tryglende. "Sla, gi meg ris, jeg fortjener det..." Baken min sved og brant mens orgasmen ristet gjennom kroppen min, jeg boret ansiktet i dyna og skrek. Hele kroppen sto i helspenn, ikke en muskel var slapp mens de himmelske bolgene overtok styringen. Og da spasmene var ferdig, veltet han meg rundt og sa pa meg med et brennende blikk. Han hadde ild i oynene.
"Na," sa han lavt, nesten truende. Jeg gispet av fryd. "Na skal du fa det du ba om. Na fortjener du det." Jeg ropte ut da pikken hans boret seg inn i meg, skilte kjonnsveggene og stotet til bunns. Det gjorde vondt, for han var sa stor. Deilig vondt, gjorde det og jeg visste at jeg ville komme igjen. Ganske snart. For bolgene begynte a stige igjen, og steg hoyere og hoyere for hver gang han stotet inn i meg og trakk seg ut. Han okte tempoet, sto over meg med strake armer og knep oynene sammen i en nytelsesfull ansiktsgrimase, det sa nesten ut som han hadde vondt. Vi stonnet og peste i takt. Sa pa hverandre og sa begjar i den andres blikk. Sa kat, sa ulidelig kat jeg var. Jeg klorte ham pa ryggen, boret neglene i baken hans og hjalp ham а stote, skjov ham inn i hvert stot, kunne ikke fa ham langt nok inn, selv om han var til bunns.
Jeg bet ham i skulderen da jeg kom igjen og stonnet fortvilet. Hele kroppen ristet og verden forsvant et oyeblikk mens orgasmen overmannet meg og j�g deilige sitringen gjennom underlivet, opp til harrottene, ned i tarne og opp igjen. Og da han kom, stote t han hoftene fram, svaiet ryggen og gurglet stonnende mens han knep ansiktet igjen i en orgasme jeg aldri hadde opplevd hos en mann for. Baken hans knot seg, jeg kjente musklene undеr hendene mine. Kroppen hans dirret og han sank ned over meg med all sin tyngde, boret ansiktet mot halsen min og ropte i nytelse mens han ristet.
Vi pustet ut sammen etterpa. Sa sto vi opp og spiste litt for lysten ble for sterk og jeg fikk en omgang ris igjen. Denne gangen bandt han meg fast i senga med ansiktet ned i puta, mens han ga meg en skikkelig omgang ris fоr han tok meg bakfra som et vilt dyr.
Vi har holdt sammen siden da. For vi fant begge en som kunne stilne hverandres lyster. Og siden denne forste natten sammen, har vi hatt mange deilige omganger med ris. Han er alltid den dominerende, jeg er alltid den som trygler og ber.
Det tenner vi mest pa.

Žádné komentáře:

Okomentovat