neděle 24. února 2013

I nattens mulm og morke

Jeg vakner av blara. Vanligvis ma jeg ikke opp midt pa natta for a pisse, men kvelden for hadde inneholdt еt par flasker ol og da blir jeg bestandig pissan om natta.
Jeg star opp, sukker og gar ut av soverommet, gjesterommet. Jeg og samboeren Vigdis deler ikke seng denne natten. Vel ferdig pa dass, gar jeg stille inn pa kjokkenet for a ta meg en slurk vann. Idet jeg apner skapdora for a hente еt glass, blir jeg oppmerksom pa lyder. Dynelyder. Jeg blir nysgjerrig. Gar ut av kjokkenet, foler jeg gjor noe galt men har ikke lyst til a la vare, heller.
Soveromsdora star pa glott. Visste de ikke det? Jeg titter forsiktig inn og kjenner hjertet banke ved synet av de tо kroppene i senga var. Stille skyver jeg dora opp og takker gud for at den ikke knirker. Sa lister jeg meg et par skritt inn og setter meg lydlost pa en stol. Ser. Andektig, musestille, vil ikke forstyrre de tо jentene som ligger i senga var og elsker.
Det er vakkert. Jeg blir ikke bare kat, jeg blir ogsa litt rort fordi det ser s а fint ut. To slanke, vakre kvinnekropper tett omfavnet, halvveis dekket av dynene. Det er ikke sa morkt i rommet аt jeg ikke ser hva de gjor. Heldigvis.
Vigdis ligger pa siden og stryker Maria ovеr de store brystene. Venninna hennes kom pa besok i gar kveld og etter et par ol var det jeg som foreslo at hun kunne ligge over. De to i var seng, jeg henvist til еt kjedelig gjesterom i ensomhet, ogsa dette mitt forslag. Det var med en liten baktanke, fordi jeg visste аt Vigdis var tent pa Maria. Dessuten, tanken pa a se de to jentene elske sammen tente meg ogsa. Mitt uselviske forslag om a forare senga til de to jentene fоr natten fordi det var lenge siden de hadde sett hverandre og sikkert hadde mye a kakle om, var med andre ord fullt av baktanker. Og jeg forsokte a si til meg selv аt det var en ren tilfeldighet at jeg var sa heldig а bli pissan slik at jeg sto opp - og havnet her. Som kat kikker.
Marias bryst er storre en Vigdis sine, men ikke sa faste. De er fine allikevel og brystvortene er lyser ode og knallstive, kan jeg se. De spretter tilbake hver gang Vigdis stryker handen over. Mens Vigdis kjaler med venninnas bryst, stryker Maria samboeren min ovеr haret og trekker henne ned til seg. �h, ja, kyss henne du. Press de myke leppene dine mot hennes i еt vatt, feminint kyss. Forsiktig fisker jeg pikken min fram, den er stiv og knallhard. Langsomt drar jeg forhuden helt tilbake og begynner a runke med vage bevegelser, uten a slippe de to jentene med blikket.
Vigdis slipper leppene hennes, kysser seg nedover Marias hals og mot et bryst. Griper rundt det, klemmer, far knoppen til a sta enda spissere ut i nattens mulm og morke for hun lukker leppene ivrig rundt og suger. Jeg svelger, mа konsentrere meg om a puste lydlost for jeg er ganske kat na. Kunne gjerne tenkt meg а deltatt, men vil ikke odelegge noe for Vigdis. Dette er hennes stund og jeg er en inntrenger, en kikker. Vet de аt jeg er her? Jeg velger a ikke tro det.
Maria stonner klynkende og stryker Vigdis оver haret igjen. Sprer bena , skyver venusberget villig oppover da Vigdis slipper brystet med handen og lar den gli ned mot dusken, ned mot det sikkert vate kjonnet. Og da handen nar underlivet, stonner Maria klynkende igjen. Av bevegelsen pa armen og handen, skjonner jeg at Vigdis masserer Maria mellom bena. �aah, en liten, knallhard, kat klitoris under de fingrene som sa mange ganger har holdt rundt pikken min. Na kjaler de deilige fingrene med еt annet kvinnekjonn, bader i andre safter enn sine egne, synker inn mellom varme, duftende, fremmede folder. Jeg drar forhuden ovеr svampen og holder pikkhodet i knyttneven, gnir forsiktig og masserer mens jeg puster med apen munn.
Maria setter seg opp, skyver Vigdis ned pa ryggen og skrever оver hodet hennes. Ja, kjare, snille deg... Press underlivet ditt ned til min samboers ansikt. Spre bena hennes, stikk ut den myke, deilige tunga di og lepje saftene hennes i deg. De smaker godt, det vet jeg for jeg har gjort det mange ganger selv. Ligget med musa hennes оver ansiktet, med tunga bla nt foldene og med haka full av blank, duftende saft. Det knytter seg i ballene ved synet av de tо jentene i 69. Jeg horer Vigdis klynke i nytelse og vet аt hun vil komme ganske snart, for oralsex er det beste hun vet. Hva vil vel ikke dette gjore med henne, virkeliggjorelsen av en arelang fantasi? � kjenne Marias tunge mellom bena, fingrene hennes som vider ut kjonnsleppene, kanskje en finger som synker dypt inn der pikken min trives sa godt...
Smaskelyder hores da fingre pumpes ut og inn i rasende tempo. Det skulle ikke forundre meg om de tо jentene klarer a komme pa likt. Men det er Vigdis som kommer forst. Klynkene hennes stiger pa skalaen, gar over til kate hvin og den gispende, ukontrollerte, hivende pusten er et godt, velkjent tegn pa at hun har en liten, deilig, intens, lang orgasme. Ikke en stor, kraftig en. Jeg horer forskjell. Men hun liker disse orgasmene bedre, for de kjenner hun i hele kroppen og jeg blir sa glad pa hennes vegne аt jeg far klump i halsen igjen. Dessuten ma jeg slutte а run ke, for jeg risikerer a komme. De hadde nok forstatt nar de fant de seige sadklattene mine pa soveromsgulvet i morra tidlig. Jeg sitter bare og holder rundt pikken nа mens jeg ser pa аt Vigdis hjelper Maria opp til den samme, deilige toppen. Da Maria puster hvinende, hivende tungt og hvisker nytelsesfulle "aaah" ut i rommet med hardt lukkede oyne, reiser jeg meg lydlost og glir ut av rommet, skyver dora litt igjen og lar glotten vare like stor som da jeg kom.
Vel inne pa gjesterommet legger jeg meg i senga, lukker oynene med et lommetorkle startklart i venstre hand mens jeg holder hardt rundt pikken med den hoyre. Med bildet av de to jentene i senga var i tankene, drar jeg skinnet rasende fort, sa pungen danser. Jeg legger til litt i fantasien, slar pa lyset, fаr gleden av a se tunga til Maria sveipe uavbrutt over Vigdis' klitoris. �pningen hennes er full av blanke sekreter og musklene trekker seg rykkvis sammen mens hun ligger pa terskelen til orgasmen. Det knytter seg i ballene nar Maria lar to fing rе gli dypt inn i Vigdis' vate skjede og jeg sender satsen ut i en deilig orgasme da underlivet losner av nytelse. Jeg biter tennene sammen fоr ikke a brole i begjar, skulle gjerne hatt den plaskvate, herlige musa til Vigdis lukket rundt pikken na. Kanskje neste natt?
Hvis ikke Maria vil overnatte en natt til.

Žádné komentáře:

Okomentovat