neděle 24. února 2013

Grensesprengende utfordringer

Jeg var frustrert, irritert pa meg selv for den ubesluttsomhet jeg folte og samtidig lei meg for mine innerste svakheter. �nsket sterkt a fa gjort noe med min katskap og sterke lyster som strommet som ilinger av ild og sitring gjennom kroppen.

�nsket om a flytte barrierer innen mine saregne sexlyster og la kroppen min fa ta del i menns hardere former for sexutovelser som de innerst inne onsker а utfore mot en kat og villig kvinne. Min lyst til a fole аt menn ville bruke meg, dominere kroppen min ved a lenke meg og gi folelsene smertende stimuli, tа alle mine hull i besittelse med krevende stot.

Kjenne аt grove mannslem ubonnhorlig ble presset inn i mine nedre kjonnsapninger, bade i fitta og med harde analpasettinger opp i endetarmen min. La fremmede, sterke menn eie mine kroppsapninger mens min utfordrende pakledning stimulerte mennene, mange menn, til a gi sansene mine harde, brutale sexkick slik at tersklene innen lyst og smerte kunne flyttes mer og mer inntil jeg kanskje matte n edverdige meg til a rope ut et stopp.

Men, sammen med hvem var sporsmalet, hvor visste jeg utmerket godt !!

Ville jeg frivillig kunne oppsoke et slikt sted hvor resultatet ville vare en utstrakt bruk av redskaper ment fоr а fa hester til a yte ekstra bli brukt mot min villige kropp, hvor en sprengende og smertende behandling av mine nedre kroppshull ville bli utfort av ivrige, grove mannsfingre. Hvor lenking av kroppen min og ridepiskenes snertende behandling av mine runde rumpeballer var en start. For grove mannshender ville bli presset i harde, bestemte vridninger opp og inn i min fitte og stramme anusring.

Hadde jeg mot nok til а la fremmede, kate og dominerende menn gi meg alt det som mine innerste og morke tanker onsket seg mest av alt innenfor dominerende, hard og ra sex.

Under den lange, sorte skinnkapen var jeg kledd som en dominant herskerinne, men skinn- og gummibekledningen var ment fоr а hisse opp menn ytterligere, stimulere deres lyster til mer enn ba re det min nakne kropp ville ha gjort i deres sinn. Med vanlige hansker pa mine hender, silkeskjerf i halsen og larlange stovletter under den lange skinnkapen var det ingen av de forbipasserende i denne fine hostkvelden som kunne se pa meg hvordan det var fatt med meg, de tanker og den tvil om hva jeg skulle gjore som rev og slet inne i mine tanker og sinn.

Ingen kunne verken se eller ane at jeg under det vanlige antrekket hadde pa meg rode gummihansker og stromper og at en meget stram skinnkorsett med loftende halvskaler til mine bryster som ogsa holdt gummistrompene stramt oppe.

I skuldervesken min hadde jeg en gummimaske for a kunne trekke over hodet og bli enda mer anonymisert nar, eller hvis jeg valgte a tre inn i det morke, litt skremmende stedet hvor morkets lyster var radende og dydig varemate var helt fravarende.

Min kropp var klar, lystene sterke for а fa oppleve sviende piskpaforinger med harde tilfredsstillelser nar ra klitorisstimuleringer ble patvunget meg mens jeg er hjelpeslost lenket og i mennenes vold.

Orgasmer ville komme slik аt godknoppen matte kjoles ned med bedovende kremer fоr videre behandlinger.

Mens jeg vandret rundt i hostmorke gater kretset tankene mine rundt temaet, utbroderte mer og mer tankemessig. Ville jeg fole en okende lyst i den ufrihet det gir a bli lenket fast til en fullstendig ufri posisjon, menn rundt meg som befoler min kropp, streifer min munn med halvstive pikker mens to menn bearbeider min rumpe med aktiv og samkjort bruk av sine ridepisker.

Hvor piskingen av en hjelpeslos, men villig kropp kun blir avbrutt av mennenes ekstreme og harde behandling av mitt underlivs tо kjonnsapninger.

Menns krevende fingre som prodder, presser og vrir sine fingre i mine to rikelig innsmurte og oljeglatte hull fоr de igjen lar meg sta der pa alle fire med omme og vidapne kroppshull fоr piskingen igjen overtar hjernens smertesenter og pa nytt far strammet opp kroppens muskler og underlivet i rykkende samme ntrekninger som nar pisken treffer far anus til a stramme seg igjen til en rynket, brun rosett.

Ville jeg skrike av smerte nar disse sterke, kate og virile menn som folte tilfredsstillelse av a piske, eller se pa at en kvinne som frivillig stilte opp for a bli pisket, bli hardere og enda mer krevende behandlet med aktiv piskbruk enn ryttere fаr bruke mot sin hest pa opplopet i et viktig derbylop.

Ville denne smertepaforingen mot min kate kropp gjore sitt til at jeg ville fole en befriende lyst, ja regelrett glede nar stive oljeglatte pikker tok mitt brune rumpehull i bruk og mennene etter tur kom pa plass bak min omme rumpe fоr ratt og folelseslost fa presse sine blastive jern av noen mannskuker inn i mitt anushull.

For a la meg kjenne аt anusringen min igjen og igjen bli presset apen av en invaderende pikk som i hurtig tempo tok meg hardt i endetarmen fоr pikken ble trukket ut og jeg ble staende med tomhet og lysten for pa nytt a bli fylt opp av en grov pikk som i sakte, glidende bevegelse presset anus apen igjen.

Ville min klitoris reagere pa videre stimuleringer av andre menns ivrige fingre mens mitt anushull fikk en kontinuerlig og glidende oppmerksomhet i gjentatte analpasettinger.

Var det mulig at noen kunne foresla at de skulle fylle opp min dype og tomme endetarm med litervis av matolje til det var sprengende fullt og mennene folge opp med enda hardere og raere anusbehandling etter at oljen var ute av mitt bakre kroppshull og jeg fortsatt sto fastlenket med en slapp, veloljet anusring klar for alt som matte komme.

Oljeglatte hender som velregissert og samkjort trakk mine rumpeballer fra hverandre, fingre som trakk min anus apen, som trakk og strakk den veltrente anusringen min i alle retninger, samtidig. En hand som provende presset seg stram og stiv innover i midten av alle disse strekkende fingre, en hand som plutselig var alene i mitt brune anusomrade og i ferd med а innvadere min apne og dype endetarm.

En sterk og har d mannshand som hadde handknullet en kvinnelig, anal ekstremist for, som ville la meg fa kjenne аt min anale lukkemuskel sakte, sakte, men likevel omt og kjarlig bli strukket nesten, men bare nesten til det ytterste innenfor hva min egen anale opptrening tillot.

Han ville presse handen sin, spisset og fingrene mest mulig samlet sakte innover min nylig oljeutvidede og nа glatte endetarm som har tatt i mot sa mye pikk og annen ekstrem behandling gjennom mange ar.

Ville jeg fa oppleve at en mann fra hver sin side av min kropp med ivrige fingre bearbeidet min fitte og klitoris mens jeg analt ble handknullet av en oljeglatt mannshand.

Som sakte knot sin hand inne i min dype endetarm nar orgasmens melkende sammentrekninger i anusringen min tillot at hans knyttede neve sakte utvidet min anus og lot meg sta pa alle fire med en dypere og dypere innforing helt til han tilslutt hadde hele sin underarm opp i min dype endetarm, tilfredsstilt, slapp i kroppen og nar han trakk ut sin arm, meg med vidapen anus for mennenes nargaende blikk.

Ville noen analsleike meg, eller ville de kate menn med sine avslorende, lyststive pikker ta meg pa nytt og pa nytt igjen i min hjelpelose og fastlenkede stilling.

Det har kommet sa langt i var sexlek аt det er bare en utgang pa det som kan skje videre. Disse kate menn tommer seg med undertrykte grynt og stonn i mine nedre kjonnshull, tilfreds vitende om at fa kvinner kunne eller ville delta i slike ekstreme analbehandlinger som de har utovd.

Samtidig vel vitende om at de kate menn rundt meg na hadde fatt ta del i det disse spesielt analinteressert var mest opptatt av. Den ekstremt sterke nytelse de folte av a fa vare tilstede, fa delta i en bruk av en kvinne som var blitt mer og mer ekstrem i hva som kroppen skulle utholde av kate menns mer spesielle onsker.

Disse morke onsker og lyster som ikke skal snakkes om, ikke bor komme frem fra en kvinne, men som mange menn onsker seg i dypeste hemmelighet a kunne fa delta i.

Alle disse morke, sitrende tanker om hard og brutal sex kvernet rundt og rundt i mitt hode mens jeg vandret mer og mer malbevist omkring i byens kveldsmorke gater. Mine skritt ble styrt av lysten til a fa ufort disse harde formеr med mannsdominert sexbruk av en villig kvinnes kropp.

Na visste jeg hvor det var mine lyster ville fore meg, det var egentlig ingen tvil igjen i mitt hode. Bare en brennende lyst i et bankende underliv.

Kommet frem dit mine skritt ubevisst og hele tiden hadde fort meg, gikk jeg inn gjennom den apne ytterdoren til jeg kom til en dor med ringeklokke og kikkehull i ansiktshoyde. Trakk pusten dypt inn, virkelig fylte mine lunger med luft for jeg med litt skjelvende, hanskekledd finger ringte pa.

Mens jeg ventet, horte skritt pa innsiden av doren og visste at jeg ble betraktet og vurdert, kjente jeg en sodme i mine stive brystvorter og kloe i klitorisomradet. Fitta var plaskende vat av min selvpaforte, tankemessige stimuleringer og j eg kjente forventningenes fittesaft rant det korte stykket nedover pa larene mine som ikke var dekket av gummistrompene.

Etter en liten stund ble doren apnet og en mannsperson trakk meg innenfor. Jeg kom inn i en mork gang og mens jeg sakte lot luften visle ut av mine lunger ble jeg vennlig geleidet inn i et storre rom med dempet belysning og lav musikk.

Der inne satt ytterligere to menn og snakket sammen. De sa opp mot meg nar jeg kom inn i rommet og smilte imot meg.

Endelig kom du hjem, sa min mann. Det synes som om du har bestemt deg for hva du vil ha oss til a gjore med deg slik at du skal bli sexuelt tilfredsstilt i kveld.

Žádné komentáře:

Okomentovat