neděle 24. února 2013

Helt ut av det bla, del 1


Vi har ikke snakket pa dager, og plutselig star du der som om ingenting har hendt, og lurer pa om vi skal finne pa noe hos deg etter skolen. Jeg ser dumt pa deg en liten stund, som om du ikke egentlig er der. Du derimot, stirrer dumt tilbake og lager noen merkelige bevegelser sa jeg begynner a le. Da smiler du lett og sier "kan jeg ta det som et ja?". Jeg smiler og nikker.
Du venter pa meg utenfor klasserommet etter siste time, vi har hatt tilvalg, et av de kjedeligste fagene. Du retter deg opp litt nar jeg kommer ut, smiler og vet ikke helt hva du skal si. Vi gar.
Nar vi kommer inn i gangen hjemme hos deg, kjenner jeg den ene handen din lett pa rumpa, den stryker lett over den. Jeg snur pa hodet og smiler lett til deg. Du gjengjelder det med a legge armen fast rundt meg og trekke deg innat meg. "klem?" "klemmer du meg plutselig frivillig?" "ja?, jeg trudde du likte det jeg." "jeg gjor jo det, men du har ikke snakka med meg pa aldri sa lenge, sa jeg blir litt redd."
Du ser bare dumt pa meg. Skjonner liksom ikke hva det er jeg mener. "kan vi ikke bare glemme det?" sier du og tar sekken min a setter den innefor gangen. Jeg smiler lett og kler av meg yttertoyet.
Vi gar opp pa datarommet ditt. Du skrur pa dataen og setter pa noe musikk. Ser pa meg og sier jeg kan sette pa tv-en om jeg har lyst. Jeg ser pa deg en liten stund, smiler og spor om vi ikke kan spille litt wii eller noe i stedet. Du nikker og slar det pa.
Etter en stund finner du ut at det er helt nyttelost a spille mot meg fordi jeg er utrolig darlig. Sa du stiller spillet slik at vi kun behover en konsoll. Du setter deg bak meg i sovesofaen, legger en hand rundt min. sa starter du spille og larer meg hvordan jeg skall gjore det.
Vi vinner.
Du blir kjempeglad, akkurat som meg. Begge smiler og klemmer den andre. Og etter pa blir alt bare merkelig.
Vi slar av wii og setter pa musikk, og skal liksom snakke sammen om alt som har skjedd, men det ender med en kile/poke kamp, som da selvfolgelig nok ender med аt jeg ender opp pa kuken din. Noe du alltid har likt ganske godt. Du lager en liten bevegelse med underpartiet sa jeg kjenner utrolig godt аt du er stein hard.
Ser bare pa deg og rister pa hodet, legger armene rundt deg og kysser deg lett pa halsen, for jeg blaser mot den og begynner a kile deg igjen. Du blir lett fornarmet og tar igjen ved а fange meg i armene dine, men du er dum nok til ikke a holde meg hardt fast sa jeg geiper til deg og vrir meg los fоr jeg stikker av.
Du fanger meg ikke fоr vi er nede i stuen, og da ender vi pa sofaen, lekeslassende og du ender pa gulvet. Jeg ler av deg, noe du hater. Sa du krabber deg opp igjen og fanger meg, holder meg fast og kiler meg under fottene, noe jeg hater. Tilslutt bare ligger vi pa sofaen litt opp pa hverandre og kosesnakker.
Etter en stund lurer du pa om vi skal bevege oss opp pa rommet ditt. Jeg bare nikker, for jeg er trott og elsker a ligge i dine armer.
Nar vi er kommet opp i sengen legger vi oss i sengen din. Du legger deg helt innat meg og visker; "har du vondt i kroppen na vennen min?". jeg kommer bare med ett svakt "mhm..". Da legger du deg enda narmere og kysser meg lett i nakken. Jeg smiler og kommer med et svakt, lite og lekent stonn. Jeg kjenner at det tenner deg enda litt mer. Det er fantastisk а vite at jeg tenner deg. Det tenner meg faktisk litt ogsa.
Jeg tror du merker at det tenner meg at du er tent pa meg, for du biter meg forsiktig i oreflippen mens du kiler meg lett pa maven. For du hvisker аt du vil ha meg om jeg tillater det. Jeg klynker bare svakt, mens du begynner а tegne pa magen min og ber meg forsiktig om a legge meg sann at du kan kile meg pa ryggen. Noe du vet veldig godt аt jeg setter sterk pris pa.
Etter en stund med et svakt, men hoyt satt forspill, sniker du en hand under meg slik at du langsomt kan fore den ned pa venusberget mitt. Pusten min dirrer, nar jeg forsiktig snur meg rundt pa ryggen i armene dine. Jeg trekker pusten med et svakt *pip* nar oynene vare motes.
’a gud han har fine oyne, og fy sa vanskelig det er а ligge stille na, men jeg mа ellers fаr jeg ingen ting av ham i dag og da kommer jeg til a sprekke.’ tenkte jeg, mens jeg med smerte husker hva han sa forrige gang vi var bare ham og meg alene; " om du sa mye som legger en hand, seksuelt sett, pa fitta di, de kommende ukene skal jeg straffe deg sa hardt аt du aldri gjor det igjen."
Jeg grosser ved tanken og du ser undrende pa meg, som om du prover a lese tankene mine. Det er ekkelt sa jeg ender med a se bort. Da stryker du meg pa kinnet og hvisker; "redd fоr ikke a fa noe na?". Jeg ser pa deg igjen og nikker, du ler а sier at nа er du sa kat selv etter a ikke har runket pa aldri sa lenge at na tar du meg samme hva jeg har gjort. Men at du har vurdert en passende straff fordi jeg var sa frekk her om dagen.
Det ender med at du finner larbeltet ditt og kommanderer meg ned pa kne pa kanten av sovesofaen inne pa datarommet ditt. Du ser jeg er rennende vat der jeg star, og at jeg skjelver aldri sa lite i bena. Du ler. Jeg krymper meg til den latteren du kommer med fоr den er ra av sinne og irritasjon.
Jeg kan hore at du svinger pa beltet for du lar det gli оver rumpa mi. Du lofter det igjen og denne gangen slar du. Jeg hyler av smerte, og du ler igjen. Boyer deg ned. Tar tak i haret mitt. Drar hodet mitt litt bakover, og sier inn i oret mitt; "du hadde rett i at det er javlig godt а sla deg. Gjorde det vondt forresten?" jeg svarer ikke bare biter tennene sammen og strammer kjeven. Du slar meg en gang til for du igjen tar meg i haret, men denne gangen heiser du meg bare opp i sengen, og gir meg ett ratt og krevende tungekyss.
Jeg vrir meg vekk, og kjenner tarene presse pa. Det er fryktelig vondt a sitte, og du vet det javlig godt.
Jeg horer at du gar ut av rommet og ned trappen.
Du apner utgangsdoren.
Det er noen der, men jeg klarer ikke a hore hvem det er.
Dere kommer opp trappen og inn i rommet.
Jeg gisper nar jeg ser hvem det er du har i halende...
Fortsettelsen kommer om noen maneder eller mer.
Skrevet av:
Christypus^_^
P. S vil gjerne ha kommentarer..

Jeg er en lysten dame som søker spenning og sex. Jeg er swinger og åpen for nesten alt. Hvis jeg ikke liker det vi gjør, så sier jeg stopp.

Žádné komentáře:

Okomentovat