sobota 2. března 2013

Solkrem


Det var en veldig varm formiddag, vi la pa stranden og solte oss. Jeg la pa magen, og sa skulle du smore sol krem pa meg, men det du gjorde var og apne bikinien og begynte og kysse meg fra nakken og nedover. du tok еt ordentlig tak pa rompen mi, og etter det la du deg ovеr meg, og da kjente jeg noe hardt, noe som ville inn i meg. Du tok pa meg bikinien igjen, og vi tok med tingene vare og gikk litt bortover pa stranden rundt neset, der ingen sa oss. Vi la ut handklarne og jeg la meg ned, pa rygg, du satt deg ovеr brystet mitt og brettet ned badeshortsen og den var den, den harde kuken. Jeg tok den i munnen, sugde den steinhard, han stonnet og stonnet, han trakk seg unna. Kysset meg nedover hele kroppen helt til han var med navlen, da dro han av bikinitrusa mi og bokseren din, jeg sprikte med bena, var klar for en real omgang, du slikket meg i noen minutter, fоr kuken gled inn i meg
Du viste jeg likte det hardt og fort, men du ertet meg med og gjore det motsatte. men du var i full fyr og flamme, du kjorte pa, kan ikke ha husket sist det var sann, var sa utrolig deilig. Vi byttet plasser litt, du var pa bunnen og jeg pa toppen. Jeg red lenge, men ikke for lenge, du reiste deg opp, og stilte deg pa kne bak meg, du satte kuken mot fitta forst, men du trakk deg tilbake, du gikk i posen du hadde med deg, og kom tilbake med tau og oyebind. Du tok meg med opp til noen trar, og tok pa med oyebindet, og knyttet et tau rundt hver fot og arm, og et rundt hver arm, og knot fast i hvert sitt tre, dette var drommen min. Du skulle ikke vare snill nei, men du viste jeg likte det toft og roft
Sa du tok og presset kuken i fitta og raskt ut igjen, jeg kjente noe varmt mot rompen, jeg tenkte mitt, jeg ville ikke, men det nyttet ikke hva jeg hadde og si, du presset deg inn, jeg kjente smerten, men trodde det skulle vare verre, du kjorte fort og hardt, helt til du kjente at du ble og komme. Du dro deg ut, og runket helt til du kom, du sprutet over ryggen min, og sa; "Na kan jeg smore inn ryggen din, med litt ekte sol krem."   
Du gikk til posen igjen, og kom tilbake ganske fort, plutselig kjente jeg er fal smerte over hele ryggen.
Du hadde funnet pisken din, du vet jeg ikke likte den, men du brydde deg ikke, du ville at jeg skulle ha det vondt, for det tente deg, jeg hylte av smerte, men ingen horte det. Du knot opp tauene og la meg ned pa handklarne og knyttet meg fast liggende pa rygg. Bindene for oyene var enda pa, og du hadde satt gag-ball pa meg og. Nar jeg la der sa lurte jeg pa hva du skulle gjore, men sa kom du med pisken igjen, det var vondt, men jeg far bare tale det. Du lot pisken gli оver fitta 3 ganger, for du boyde deg ned for og slikke.
Du satt deg over brystet mitt igjen, og stappet kuken i munnen min, og da bet jeg, du truet med pisken om jeg ikke sugde deg, jeg nektet, du reiste deg hentet pisken og slo 4 kraftige slag ovеr meg. Du provde a sette deg оver brystet mitt igjen, og nar du stappet kuken i munnen igjen, sa sugde jeg med engang, var sa vondt аt du pisket meg.
Du lo en ondskapsfull latter helt til du trakk deg i fra, du fikk orgasme ganske fort. Ogsa ga du meg en orgasme, den var helt perfekt, beste jeg har hatt i hele mitt liv. Du satt meg fri, knot opp tauene, fjernet oyebind og gag-ballen og ga meg en klem og sa; "Bare vent til neste gang, da skal du fa skikkelig"

Žádné komentáře:

Okomentovat