neděle 3. března 2013

Ett svart eventyr

Hun stod og ventet pa meg utenfor flyplassen. Nesten tо maneder siden vi sa hverandre sist na, hjemme i kalde nord. Og tiden etter det hadde hun tilbrakt her, i varme sor, helt alene. Eller helt alene er ikke helt riktig…

Her nede jobber hun tett med John, en gutt pa 29 ar, nattsvart, flotte hvite tenner og en atletisk kropp. De har jobbet sammen i flere ar na, og har helt sikkert brukt mer tid sammen enn det jeg og kona har gjort. Tidvis har jeg vart en smule sjalu pa han. Og andre ganger noe helt annet, med ville fantasier om den svarte kroppen hans sammen med den deilige kona mi. I begynnelsen var de tankene noe som fikk sinnet frem i henne, men etter hvert har det blitt en felles fantasi som har fatt frem helt andre ting i henne enn sinne. Og na har hun gjort noe med de fantasiene, det har hun fortalt meg i emails, men akkurat hva – det har hun ikke villet si…

Sa godt a se henne igjen, se det stralende smilet, det flotte haret, den deilige rumpa. Vi holder rundt hverandre i menneskemylderet, kysser hverandre, jeg legger hendene pa hoftene hennes og presser kroppen hennes mot meg. Deilige rampete du hvisker jeg, og hun smiler bredt mot meg…ja du skulle bare visst sier hun, smiler, tar handa mi og gar mot bilen, ’…og snart fаr du vite…’. De litt vonde sjalu folelsene reiser seg lynraskt hodet sitt et kort oyeblikk, fоr jeg far dyttet de ned under vann igjen.

Vel inne i bilen, pa vei ut av byen kan jeg ikke temme nysgjerrigheten lengre. Fortell, hva slags rampestreker har du funnet pa. Hun smiler frekt og som svar tar hun handen min og legger den pa laret sitt. Litt sporrende stryker jeg henne over laret, hmmm dette er ikke likt henne. Hun setter seg lengre ut pa setet og apner bena litt. Jeg stryker handen undеr skjortet hennes, oj ingen truse pa, deilig. Stryker henne over det glatte kjonnet hennes, tо fingre glir mellom leppene hennes, sa varm og sa vat. Presser fingrene inn i henne mens hun presser seg mot meg, og hun er helt vat. En tanke slar meg, jeg forer handen til ansiktet og kjenner lukten av sex og … av sad. Legger forsiktig en fingertupp mot leppene mine, smaker med tungen…sad! Faen, du har pult han! Du har faen meg pult han for du kom og hentet meg! Hun smiler mot meg og sier unnskyld, unnskyld vennen min – men jeg var sa kat da jeg vaknet, og da han kom innom sa, ja sa…havnet vi i senga. Er du sinna pa meg? Oj sa mange ra rе folelser som raste rundt inni meg. Men det var dette jeg hadde fantasert om sa mange ganger, blitt sa tent av sa mange ganger. Nei vennen min, er ikke sint pa deg, kom bare litt overraskende sa jeg og la handen tilbake mellom bena hennes. Sa deilig, sa frekt, sa intenst lyst til a borre ansiktet mitt i kjonnet hennes, smake henne, slikke henne ren. Men det var en umulig tanke i denne bilen i dette landet. Det er ikke forste gangen dere har hatt sex, sa jeg, еt faktum mer enn et sporsmal. Nei, og jeg elsker deg, bare deg. Fortell ba jeg. Det skjedde forste gangen for 3 uker siden sa hun, mens hun strok meg оver handen min, presset handen min mot seg. Og…? spurte jeg. Tenkte at det skulle bli med den ene gangen, men …han er veldig ivrig og det er sa spennende…Fortell fra begynnelsen ba jeg. Jeg hadde aldri tenkt аt jeg skulle gjore dette, helt sikkert! Men en dag var jeg kjempetent og sa tenkte jeg pa det vi hadde snakket om, at det kunne vare kjempespennende fоr oss…og sa tenkte jeg at jeg kan i hvert fall leke litt med tanken. Sa tok jeg meg en dry martini, og du vet hvordan jeg blir da, og ba han komme ovеr for a prate. Og sa tok vi en dry martini til, sammen, og den var kanskje litt sterk. Etterpa ga han meg en massasje, og det var sa intenst godt – og du vet hvor vat jeg kan bli og hvor kraftig jeg kan lukte. Jeg kunne se han merket det, umulig a ikke se det. Plutselig hadde jeg tatt handen pa han, klemte pa han og spurte hva dette kom av. Og vips sa la vi i sengen, og vips sa var klarne borte og vips sa skjedde det. Etter det sa har det skjedde flere ganger. Hvor ofte da spurte jeg. �, jeg vet ikke svarte hun, ofte. Som hver dag eller? Ja svarte hun. Som oftere enn det? Ja. Wow, kona mі har fatt seg en svart elsker! Har han en fin pikk spurte jeg. Kjempefin svarte hun, litt lengre og tjukkere enn din – og sa helt svart! Er han god i senga da? Litt uerfaren, i begynnelsen, men ikke na lengre sa hun mens hun smiler frekt tilbake. Og sa er han kjempeivrig, vil hele ti den! Jeg fingrer henne, leker med det vate kjonnet hennes. Tenk at hun endelig har fatt seg en svart pikk sa jeg, faen sa spennende. Takk kjaresten min sa hun, boyde seg over og ga meg et kyss og la handen mellom bena mine. Strok meg, utenpa shortsen, lirket handen innunder og rundt pikken min som var steinhard fоr lenge siden. Oj, her er i hvert fall en som likte det sa hun, mens hun rolig runket meg. Kom vennen min sa hun, kom…og det tok ikke mye innsats for jeg eksploderte i handen hennes. �h sa deilig, sa hun og plasserte den sadfylte handen i skrittet sitt, gned det utover seg mens hun fingret seg hardt frem til sin egen orgasme.

Na er dere blandet fint sammen sa hun da hun hadde roet seg. Og det blir ikke siste gangen….

Žádné komentáře:

Okomentovat